lauantai 29. elokuuta 2015

Kaksinaamainen leikkuulauta

Meillä on keittiössä ollut jatkuva pula leikkuulaudoista, sellaisista siis joita voi pitää esillä. Käytössä kulahtaneet puiset tai muoviset eivät oikein täytä esteetikon kriteerejä nätteydessä. Kirpputorilla silmiini osui tällainen varsin tiukkakontrastinen kiva lauta ja jokin siinä käski minun ostaa se oitis.

Kotona sitten testailin että miltäs se näyttäisi ja näyttäisihän se, mutta vähän ehkä on turhan piukea minun makuuni. Onneksi laudalla on myös se toinen puoli - se puoli joka sen ostopäätöksenkin oikeasti sai syntymään.

Kotona sitten googlailin että mikäs se tuollainen Ferm Living oikein on, minä kun en näistä niin tiedä ja  "jottain tissainiahan" tuo näyttäisi myös olevan. Ei huono siis ollenkaan kirpparilöydöksi.

Found a great Ferm Living cutting board for my kitchen. This caught my eye on a fleamarket trip and as it has two differend sides it suits my needs perfectly. All though I do like the grey side more than the b/w. It looks more retro and fits my kitchen better.

1 kommentti:

  1. Vau, hieno löytö! Mä sain porukoilta Tukholman tuliaisena jonkin design -leikkuulaudan. On niin kaunis et saa nähä raaskinko käyttää. ;)

    Täytyypä jostain saada käsiin tuo Divaani, jos siellä on kerran juttua teiltä! Harmi kyllä että monet aikakauslehdet joutuvat lopettamaan näinä digiaikoina... Mä kyllä oon aika kiitettävästi omalta osaltani avustamassa lehtien pystyssäpysymistä. (ehkä jonkun - eli miehen - mielestä liikaakin. ;) )

    VastaaPoista